Pytania i odpowiedzi

SKLEP I PRODUKTY

1. Dlaczego powinienem wybrać zakupy w Waszym sklepie?

W naszym sklepie znajdziesz ręcznie robione prezenty, robimy je na indywidualne zamówienia. Dokładamy wszelkich starań by sprostać Waszym wymaganiom, w tworzenie każdego produktu wkładamy nasze serca. Naszym priorytetem jest też kontakt z Klientami - szybka odpowiedź, zapobieganie problemom i rozwianie wątpliwości to coś na co kładziemy duży nacisk.

Co wyróżnia nasze flagowe produkty - Jajka Kinder Niespodzianka XXL i kula XXL?

Są one na początku dodatkowo malowane na biało aby struktura styropianu nie była aż tak widoczna i nie prześwitywała w miejscach gdzie są później napisy. Pakujemy je na prezent - w celofan ze wstążeczką. Są one też lakierowane aby utrwalić efekt oraz nadać błyszczące wykończenie.

2. Z czego zrobione są jajka i kule?

Jaja i kule są to styropianowe formy (dość grube - 2cm grubości) składające się z dwóch połówek. W środku znajduje się miejsce na różnorakie upominki, słodycze, bony zakupowe, kopertę i wiele innych.

3. Czym malowane są jajka i kule? Czy jest to trwałe rozwiązanie?

Jaja i kule są malowane specjalnymi farbami i markerami, które nie niszczą styropianu oraz są trwałe, nie rozmazują się. Są w pełni bezpieczne dla ludzi, także dla delikatnych rączek dzieci.

Dodatkowo produkty lakierujemy aby nadać jeszcze większą trwałość.

ZAMÓWIENIE I WYSYŁKA

1. Czy można delikatnie zmodyfikować zestawy słodyczy w wybranym wypełnieniu? Moje dziecko nie lubi jednego z rodzaju słodyczy, które proponujecie w zestawie.

Oczywiście. Prosimy o kontakt. W ramach tej samej kwoty zaproponujemy inny słodycz.

2. Zapomniałam wpisać w rubryczkę imienia, które chce by było dodane. Czy mogę jeszcze to zmienić?

Oczywiście, o ile paczka nie została już spakowana i/lub nadana. Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o chęci dodania imienia. Istotny tu będzie brak zwłoki, bo pomimo, że czas realizacji może być ustawiony na parę dni to wykonanie i spakowanie jaja czasem może nastąpić nawet tego samego dnia.

3. Czy można płacić za wysyłkę przy odbiorze?

Tak, uruchomiliśmy w Sklepie płatności przy odbiorze. W koszyku proszę wybrać opcję płatności "Pobranie".

4. Jak pakowana jest wysyłka?

Zamówienia są pakowane w kartony, dodatkowo wykorzystujemy wypełnienia - inne kartony dla wzmocnienia, pianki, gąbki, papiery i folie bąbelkowe. 

4. Czy wysyłka dotrze do piątku? :)

Prosimy monitorować czas realizacji podany na karcie produktu. Najczęściej zamówienia złożone maksymalnie do poniedziałkowego wieczora dochodzą do piątku i paczki są w Państwa rękach przed weekendem.

Polecamy wysyłkę Paczkomaty - Paczka w Weekend (więcej szczegółów na karcie informacyjnej Dostawa).

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Czy zamawiając produkt spersonalizowany (np. z imieniem) przysługuje mi prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrot towaru bez podania przyczyny/towaru bez wad)?

Zgodnie z Art. 38 pkt. 3) prawa konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy (zwrot bez podania przyczyny) produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Produkt spersonalizowany poprzez dodanie imienia/daty.dedykacji według wytycznych klienta jest traktowany jako nieprefabrykowany, a co za tym idzie, nie ma tu zastosowania prawo do odstąpienia umowy. Oczywiście w sytuacji kiedy produkt jest wadliwy/uszkodzony przysługują prawa zwrotu, np. na podstawie rękojmi.

2. Jak mogę zgłosić chęć zwrotu towaru? Kto opłaca koszty przesyłki zwrotnej? Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie i czy przysługuje mi zwrot kosztów wybranej przesyłki?

Chęć zwrotu towaru bez podania przyczyny (o ile w Państwa sytuacji nie znajduje zastosowanie wyłączenie od odstąpienia od umowy [patrz pytanie 1]) mogą Państwo zgłosić 14 dni od zamówienia. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. W załącznikach do regulaminu sklepu znajdziecie Państwo odpowiedni wzór pisma, które należy wysłać przy zgłoszeniu chęci zwrotu. Korzystanie z wzoru nie jest obligatoryjne.

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Konsument. UWAGA! Gabaryty wielu produktów z naszego asortymentu są brane jako niestandardowe/wielkogabarytowe (pomimo niskiej wagi) dlatego uprzedzamy, że nie każdy przewoźnik przyjmie taką przesyłkę i/lub koszty takiej przesyłki mogą być wyższe niż zwykłej przesyłki pocztowej.

Zwrot kosztów poniesionych przez Konsumenta w związku z umową kupna nastąpi nie później niż 14 dni od zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy, takim samym środkiem płatniczym jak zostało opłacone Zamówienie. Sprzedawca może się wstrzymać od wypłaty zwrotu do czasu otrzymania Towaru lub potwierdzenia jego wysyłki. 

3. Otrzymałem produkt wadliwy/produkt został uszkodzony podczas przesyłki. Jak mogę zgłosić reklamację i co w niej zawrzeć?

Prosimy o sprawdzanie przesyłki przy kurierze oraz spisanie protokołu ewentualnej szkody jeszcze w  jego obecności. Następnie reklamacje należy zgłosić Sprzedającemu telefonicznie lub mailowo wraz z udokumentowaniem szkody (np. w formie zdjęć oraz jeśli posiadamy protokołu szkody spisanej przy kurierze) oraz żądaniami odnośnie reklamacji. Sprzedający posiada 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji.

W pierwszej kolejności Sprzedający jest zobowiązany do wymiany produktu na produkt wolny od wad. W razie kolejnego niepowodzenia dostarczenia przedmiotu wolnego od wad Konsument może domagać się zwrotu poniesionych kosztów.


 

Odpowiedź nie wyczerpała tematu? Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem sklepu oraz kontaktu z Obsługą sklepu!

Kontakt telefoniczny: +48668156365

Kontakt elektroniczny: shop@jajacudmarzenie.pl

Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej by rozwiać wszelkie wątpliwości.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl